Natuurlijk doen wij ons best maar er kan wel eens iets mis gaan. Hoe vervelend ook het kan gebeuren!
Maar als het gebeurt willen we er graag van leren. Niet zelden worden we ook gecomplimenteerd; ook dat horen we graag van u.
Hoe te handelen
Mocht u met een klacht rondlopen of wilt u iemand complimenteren en u heeft het gevoel er iets mee te moeten doen dan kunt u de volgende stappen overwegen:
- Neem contact op met de persoon in kwestie. Dit werkt in de meeste gevallen het meest effectief.
Maak een afspraak en bespreek uw klacht. Onze medewerkers zijn professioneel genoeg om hier goed mee om te kunnen gaan.
- Gebruik het Feedback formulier om uw opmerking of compliment kenbaar te maken. Wij ontvangen uw reactie en kunnen deze terugkoppelen. U wordt -als u daar prijs op stelt- hierover door ons geïnformeerd.
- Gebruik het Online Klachten formulier om uw klacht kenbaar te maken. Wij ontvangen uw klacht en zullen deze zorgvuldig afhandelen.
- Als u een klacht heeft over de Dokterspost Groningen verwijzen wij u naar deze site.